0

无比的烦恼

I have a problematic bruddar.
I hope he can grow up nd be more sensible.


有时我以为我已经做的最好,已经是没得挑的了。
可是最后还是因为我是女生而被比下去。

不管我做的多好, 感觉上你最疼爱的还是他。不是我。
不管我对你怎么好, 你眼里似乎都只会在看到他过后才看到我。
不管我多么比他还替你着想,你还是宁可因为他而受伤。

It seems like no matter how I wanna protect you from his rubbish, you'd rather dive in and be affected tremendously by it.
Why?


为什么?
难道我真的不比他好吗。。

0 comments:

Post a Comment

Back to Top