0

SHORT UPDATE!




I just realised we didn't take a full force Ctb photo that day. =.=
&^%#@!
Just a sneak preview though. Somemore pictures up soon(:

所以请你谅解我在努力。
谅解我不是故意/喜欢动不动就哭。
我也知道哭没有用。
但是一想到未来就会害怕,这种时候我能做什么?
因为你不要我哭,所以我每次都说“不要说以后”。
boy, i just want you t remember nd fulfil your promise.
这样我真的就够了。

0 comments:

Post a Comment

Back to Top